De Gencom applicatie is uitermate geschikt als salestool en is onmisbaar in uw showroom, after-sales ruimte of als u ter plaatse bent bij de klant of op een beurs. Enkele belangrijke features zijn:
-
Printen van collectie-etiketten om aan uw artikelen te hangen of het printen van een collectieboek. Beiden zijn ideaal om snel aan de hand van barcodes uw orders in te geven
-
U kan online en up-to-date alle gegevens raadplegen en uw orders ingeven
-
Statistieken en grafieken helpen u bij het ingeven van een order:
-
Vergelijking met orders van vorige seizoen
-
Vergelijking ten op zichte van het ingeven sales budget
-
Vergelijkingen op artikelgroepsniveau
-
….
Zodat u de klant nog kan bijsturen, terwijl u nog met hem in gesprek bent
-
Zowel pré –after, als monsterorders
-
Offertebeheer
-
Orderverdeling over filialen
-
Commisie –en agentenbeheer afhankelijk van klant, land, artikelgroep, gebied of regio
-
Krachtige CRM-Tool : zie voor meer informatie ons onderdeel CRM
-
Krachtige rapporteringstool om uw vertegenwoordigers en agenten van de laatste cijfers/gegevens te voorzien
-
Met onze B2B – webapplicatie biedt u de klant de mogelijkheid om bij te bestellen wanneer hij dat wenst en zal ook u aftersales afdeling een stuk minder ontlast worden
Contacteer ons voor vrijblijvende informatie.