Documenten mailen, printen of faxen

Om het afdrukken, e-mailen en faxen van de uitgaande documenten naar klanten en leveranciers verder te automatiseren, kan u gebruik maken van de “Documenten” functionaliteit.
 
Door deze functionaliteit wordt het bijv. mogelijk om alle orders in “1” verwerking, te printen, mailen of faxen, volgens de instellingen v/d klant of leverancier. M.a.w. u moet dit zelf niet meer aangeven, … dit zal het systeem namelijk automatisch voor u doen.
 
De volgende uitgaande documenten kunnen gebruik maken van deze functionaliteit:
 
Klanten :
• Klantenoffertes
• Klantenorders
• Klantenleveringen
• Klantenfacturen
• Klantenherinneringen (aanmaningen)
 
Leveranciers :
• Leveranciersorder
• Aanmaning leveranciersorder
• Leveranciersleveringen
• Aanmaning leverancierslevering
• Productieorders
• Klachten
 
Indien u dat wenst, kan u er ook nog voor kiezen dat er automatisch een copy van het document in pdf wordt opgeslagen in een bepaalde map op uw netwerk. Zo is het niet langer noodzakelijk om uw copy facturen te printen. U bewaart ze eenvoudig als pdf en wat nog leuker is, u moet er zelf niets voor te doen...